Kao firma koja brine o
ljudima, Royal Philips sa zadovoljstvom nastavlja da pruža podršku u borbi protiv raka dojke na globalnom novou.
Kao deo tog zalaganja, Philips želi da naglasi važnost ranog otkrivanja
bolesti, pa su tokom oktobra ružičastom svetlošću osvetlili oko stotinu
znamenitosti širom sveta.
Važnost inovacija
Ovo je druga godina
Philipsovog višegodišnjeg globalnog programa borbe protiv raka dojke. Philips
se nada pridonese toj borbi svojom tehnologijom, stručnošću i strašću koje su
prisutne u sva tri njegova sektora delovanja.
- U Philipsu vjerujemo da
inovacija mora biti važna za pojedinca i zajednicu te da mora imati snažan
učinak. Zato su naša rešenja usmerena prema potrebama i očekivanjima naših
potrošača širom sveta, a mnogi od njih su žene - rekao je Frans van Houten, predsednik
uprave Philipsa. - Pružajući podršku u borbi protiv raka dojke želimo da
naglasimo važnost ranog otkrivanja
bolesti. Nadalje, čvrsto verujemo da, kad su u pitanju rana dijagnoza, lečenje
i prevencija, istraživanja i inovacije mogu promieniti svijet.
Edukovanje žena i muškaraca
Na
temelju svog znanja s područja zdravlja Philips će o važnosti ranog
prepoznavanja bolesti te o načinima (samo)pregleda edukovati žene, ali i muškarce, kako unutar svoje
organizacije tako i van nje. Philips takođe želi podsaknuti svojih 115.000
zaposlenika da prikupe novac za revolucionarne inovacije tako što će podupreti
međunarodna istraživanja u tri priznata instituta u Europi, Aziji i Sjevernoj
Americi. To su KWF Institut za rak u Amsterdamu, NUHS, singapurški institut za
nauka o raku i The Breast Cancer Research Foundation u New Yorku. Više
informacija o Philipsovom programu borbe protiv raka dojke možete naći na
www.philips.com.
Firma Royal
Philips Electronics pokriva područja zdravlja i zdravog života. Orjentisana je
na poboljšanje života ljudi inovacijama s područja zdravstvene nege, stanovanja
i rasvete. Firma je svetski lider u kardiološkoj nezi, intenzivnoj i kućnoj nezi,
energetski efikasnim rasvetnim rešenjima i novim načinima primene rasvete kao i
u proizvodima za brijanje muškaraca te za negu usne šupljine.
Izvor:jutarnji.hr
Коментари
Постави коментар