субота, 02. новембар 2013.

Philips u borbi protiv raka dojke

Kao firma koja brine o ljudima, Royal Philips sa zadovoljstvom nastavlja da pruža podršku  u borbi protiv raka dojke na globalnom novou. Kao deo tog zalaganja, Philips želi da naglasi važnost ranog otkrivanja bolesti, pa su tokom oktobra ružičastom svetlošću osvetlili oko stotinu znamenitosti širom sveta.


Važnost inovacija

Ovo je druga godina Philipsovog višegodišnjeg globalnog programa borbe protiv raka dojke. Philips se nada pridonese toj borbi svojom tehnologijom, stručnošću i strašću koje su prisutne u sva tri njegova sektora delovanja.
- U Philipsu vjerujemo da inovacija mora biti važna za pojedinca i zajednicu te da mora imati snažan učinak. Zato su naša rešenja usmerena prema potrebama i očekivanjima naših potrošača širom sveta, a mnogi od njih su žene - rekao je Frans van Houten, predsednik uprave Philipsa. - Pružajući podršku u  borbi protiv raka dojke želimo da naglasimo  važnost ranog otkrivanja bolesti. Nadalje, čvrsto verujemo da, kad su u pitanju rana dijagnoza, lečenje i prevencija, istraživanja i inovacije mogu promieniti svijet.

Edukovanje žena i muškaraca

 

Na temelju svog znanja s područja zdravlja Philips će o važnosti ranog prepoznavanja bolesti te o načinima (samo)pregleda edukovati  žene, ali i muškarce, kako unutar svoje organizacije tako i van nje. Philips takođe želi podsaknuti svojih 115.000 zaposlenika da prikupe novac za revolucionarne inovacije tako što će podupreti međunarodna istraživanja u tri priznata instituta u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi. To su KWF Institut za rak u Amsterdamu, NUHS, singapurški institut za nauka o raku i The Breast Cancer Research Foundation u New Yorku. Više informacija o Philipsovom programu borbe protiv raka dojke možete naći na www.philips.com.
Firma Royal Philips Electronics pokriva područja zdravlja i zdravog života. Orjentisana je na poboljšanje života ljudi inovacijama s područja zdravstvene nege, stanovanja i rasvete. Firma je svetski lider u kardiološkoj nezi, intenzivnoj i kućnoj nezi, energetski efikasnim rasvetnim rešenjima i novim načinima primene rasvete kao i u proizvodima za brijanje muškaraca te za negu usne šupljine.






Izvor:jutarnji.hr

Нема коментара:

Постави коментар