петак, 09. март 2012.

Tajna Rijaninog izvajanog tela


Pevačica Rijana trči, vozi bicikl i tri puta nedeljno odlazi u teretanu i radi 25-minutne vežbe, koje je za nju osmislio trener Harli Pasternak. Probajte i vi da ovim vežbama izvajate telo.


Foto: Beta









Seksipilna pevačica Rijana verovatno može da zahvali mladosti i genetici što ima tako zgodno telo, ali ona se ne oslanja samo na to. Trči, vozi bicikl i tri puta nedeljno odlazi u teretanu i radi 25-minutne vežbe, koje je za nju osmislio trener Harli Pasternak. 

Osim toga, vežbe radi i kada je na turneji, i to u hotelskoj sobi i garderobi. Želite li i vi da imate savršeno izvajano telo, isprobajte ove vežbe: 

1. Ruke oblikujte tako što ćete zauzeti položaj u kojem se obično rade sklekovi. Zategnite stomak i jedan sklek uradite sa spojenim nogama, a drugi sa raširenim. Vežbu ponovite 10 puta, u tri serije. Pasternak ističe da se tim stalnim menjanjem pozicije nogu i ruku mišići aktiviraju na razne načine, zbog čega je ova vežba veoma delotvorna. 

2. Da biste zategli mišiće nogu, stanite u raskorak. Noge su u širini ramena, a u rukama držite loptu. Čučnite na desnu stranu tako da lopta dotakne pod, a pete ostanu na podu. Uradite isto na drugu stranu, pa ustanite i to tako što će vam ruke biti usmerene ka plafonu, kao da želite da ga dodirnete. 

Prilikom svakog čučnja menjajte stranu. Vežbu uradite 15 puta, u dve serije. 

3. Za ravan i mišićav stomak, uradite sledeće - lezite na leđa, a ramena i noge odignite od poda pod uglom od 45 stepeni. Brzo raširite i priljubite noge, tako da prekrstite desnu butinu preko leve i obrnuto. Vežbu radite jedan minut. 

4. Želite li tanak struk, lezite na levi bok, podignite se na levi lakat, a noge ispravite tako da sa telom čine ravnu liniju. Zategnite mišiće stomaka, a desnu ruku ispružite ka plafonu. Isto uradite sa levom rukom. Vežbu ponovite 15 puta, u dve serije. 













Izvor vesti:B 92





Нема коментара:

Постави коментар