четвртак, 12. мај 2011.

Ostanite verni dijeti iako jedete van kuće




Ako ste doneli odluku da se oslobodite neželjenih kilograma, i započeli dijetu, to ne znači da ne možete da uživate u hrani van kuće. Pridržavajte se ovih saveta i moći ćete bezbrižno da ručate ili večerate sa svojim prijateljima ili dragom osobom.


UŽINA


Pre odlaska u restoran pojedite zdravu užinu. Tako nećete izaći iz kuće potpuno gladni, i moći ćete da naručite hranu u kojoj ćete uživati, bez straha da ćete pojesti previše.

KORPA


Zamolite konobara da skloni korpu sa hlebom sa stola. Većina ljudi pojede parče hleba čekajući da glavni obrok bude spreman.



SUPA



Poručite supu ili nemasnu čorbu, koja će vas već na početku delimično zasititi. Osim toga, vruća supa će vas naterati da jedete sporije, pa tako ostavljate mozgu
vremena da dobije signal o tome da ste siti.

SALATA


Kada naručujete salatu, zamolite da bude nezačinjena. Začini i prelivi za salatu često mogu biti kalorični, pa se radije opredelite za sirće i malo maslinovog ulja.
PEČENO MESO


Birajte hranu koja je pečena ili kuvana, a izbegavajte prženo i pohovano. Meso spremljeno na roštilju mnogo manje goji od onog koje je pohovano i spremljeno u fritezi.

SKLONITE MASNOĆU


Uklonite svu vidljivu masnoću sa mesa pre nego što počnete sa jelom. Tako ćete smanjiti kalorijsku vrednost i nećete uneti suvišne masti.

DESERT



Preskočite desert. Ako baš ne možete bez slatkog, odlučite se za voćnu salatu ili kesten pire. Voćni sladoled bez mleka je takođe niskokalorična opcija.

Нема коментара:

Постави коментар