недеља, 08. мај 2011.

Najbolje dijete za muškarce




Uravnotežena ishrana može da odagna sve probleme. Dobra ishrana je za muškarce vrlo bitna jer njihov organizam zahteva različitu hranu i više hrane nego žene.
Najveći broj dijeta ima cilja da smanji broj kilograma, međutim, postoje i one kojima se dobija na kilaži, odnosno, pomažu da se dobije mišićna masa. Kako onda odlučiti koja je dijeta najbolja za muškarca? 

Kakvi su planovi ishrane za muškarce? Najbolje dijete u 2010. godine se baziraju an vašem postojećem stanju tela, tako da ako planirate da smršate ili da se ugojite malo, treba da upražnjavate dijetu bez ugljenih hidrata. Ova dijeta je dobra za one čije je zdravstveno stanje dobro. 

Malo ugljenih hidrata 

Ne bi trebalo da ih potpuno izbacite jer su oni najbitniji za energiju ali i brojne telesne funkcije. Zato je najbolje unositi komplekse ugljenih hidrata umesto prostih. Najbolji izvori su crni hleb, kornfleks, braon pirinač, med itd. Šećer, brašno i beli hleb sadrže proste ugljene hidrate koji su veoma nezdravi. Komplekse ugljenih hidrata treba konzumirati ujutru kao dete balansirane dijete jer se na taj način oni razlažu u toku dana. 

Umerene masti 

Masne kiseline su potrebne telu da bi se telo normalno razvijalo, ali u umerenim količinama. I samo nezasićene mogu biti dobre, tako ih treba pažljivo unositi. Nezasićene kiseline veoma se teško razgrađuju pa talože holesterol i začepljuju arterije. Dobre su namirnice koje su bogate omega 3 masnim kiselinama koje ne nose nikakvu opasnost za telo. Losos, tunjevina, sardine i druge ribe imaju ih dosta u sebi. Pasulj, sočiva, bademi, grašak, orasi, puter sa malim procentom masti, mahunarke, indijski orasi i mleko mogu biti deo ovakve dijete. 

Proteini 
Dijeta bogata proteinima je najbolja ukoliko želite da smršate jer su bitni i ako želite smršate ali i ako želite da dobijete na mišićnoj masi. Šolja mleka i belance bi trebalo da vam postanu rutina. Piletina, riba, ćuretina i drugo meso je bogato proteinima. Sve zrnevlje u obliku supe može biti odličan izvor proteina. 

Vitamini, minerali, vlakna 

Vitamini i minerali su vrlo bitni faktori za imuni sistem i pomažu u borbi protiv napada mikroba. Vlakna pomažu uredan rad creva. Zeleno povrće kao što je brokoli, spanać, kupus, zelena salata i drugo se mora jesti svakog dana. Banane, jabuke, lubenice, pomorandže, grejpfrut, šljive, breskve i ostalo voće je odlično i treba ga jesti takođe svakodnevno. Ven nakon kratkog vremena ćete osetiti razliku u stanju organizma ako se odlučite za ovu ishranu. Jedite i dosta svežeg povrća – krastavce, šargarepe...

Нема коментара:

Постави коментар