четвртак, 12. мај 2011.

Kako da trenutno popravite raspoloženje



Nija vam ni do čega? Postoji mnoštvo prirodnih rešenja koja će vam pomoći da prebrodite trenutnu krizu


                                                            





Mini doze, maksi efekti 
Lečenje se u homeopatiji prilagođava simptomima. Ako je loše raspoloženje praćeno razdražljivošću, preporučuje se kalijum fosforikum; ukoliko ste iscrpljeni, prijaće vam acidum fosforikum (fosforna kiselina), a dopamin treba da koristite ako imate osećaj da nikako ne možete da se pomerite sa mrtve tačke.

Živelo svetlo
Naučno je dokazano da se osobe koje su izložene slabom svetlu lakše zamaraju i češće pate od depresije. Zato iskoristite lepo vreme da što više šetate, ali samo u doba dana kada sunčevo zračenje nije prejako, i koristite sijalice od 100 W gde god je to moguće.

Šetajte, to prija
Šetajte brzim tempom bez obzira na vremenske uslove, pošto je fizička aktivnost od ključnog značaja za mentalnu ravnotežu. Istraživanja su pokazala da po efikasnosti ne zaostaje za kognitivnom terapijom!

Vitamin B obezbeđuje ravnotežu
U vašoj ishrani treba da budu zastupljene namirnice bogate vitaminom B, koji je neophodan za nervnu ravnotežu i dobar san. To znači da treba da jedete izntegralne žitarice, mahunarke, riblju ikru, grašak i suvo voće. Prijala bi vam i dvomesečna kura sa pivskim kvascem ili klicama žitarica. Ponavljajte ovu kuru s vremena na vreme, pošto je nepobitno utvrđeno da depresivne osobe pate od nedostatka ovog vitamina.

Stimulišite tačke na stopalima
Pritiskajte 10 sekundi tačke ispod i na sredini nožnog palca, a zatim pređite na masažu ispupčenog dela na tabanu, naročio njegov centar. Ukoliko niste zadovoljni rezultatima, obratite se za pomoć profesionalnom maseru.

Brzo opuštanje
Sedite na stolicu i stavite ruke na butine. Zažmurite i trudite se da budite svesni svakog dela svoga tela. Dišite polako. Dok udišete, trudite se da budete što opušteniji. Dok izdišete, zamišljajte kako izbacujete sve probleme. Posle tri minuta, vratite se prirodnom ritmu disanja, Otvorite oči. Radite ovu vežbu opuštanja dva puta dnevno.

Masirajte se
Ako se osećate kao da su vam sve lađe potonule, masirajte solarni pleksus, taban i unutrašnju stranu ručnog zgloba mešavinom esencijalnih ulja koju ste napravili od po jedne kapi esekcijalnog ulja lavande, majčine dušice i kamilice i tri kapi bademovog ulja. Ponavljajte ovu masažu tri puta dnevno sve dok ne osetite poboljšanje. 

Нема коментара:

Постави коментар