понедељак, 07. март 2011.

Jednostavne vežbe za lepe i zategnute grudi



Možda su se tokom godina ideali ženske lepote menjali, ali lepe i zategnute grudi uvek su držale svoju visoku poziciju. Kad je dekolte u pitanju, bez obzira na veličinu grudi, važno je da je zategnut i čvrst. A to ćete postići uz pomoć ciljanih vežbi.



Negovane grudi su ideal svake žene. Uz malo napora imaćete zanosan dekolte
Grudi same po sebi ne mogu da se vežbaju, ali zato putem vežbi jačate mišiće koji ih drže. Kako biste zategli svoje grudi nisu vam potrebni posebni rekviziti, odlazak u teretanu ili mukotrpne vežbe. Jednostavne, ali itekako efektne vežbe možete da radite svuda i u bilo koje doba dana.

STISNUTI UZ ZIDNaslonite se svojim dlanovima na zid, stiskajte što jače ruke prema zidu i zadržite koju sekundu. Ponovite vežbu deset puta. Kad steknete snagu, zadržite pritisak deset sekundi.

SPAJANJE LAKTOVAStanite uspravno, ruke blago savijte i naslonite dlanovima na kukove. Pokušajte da međusobno što bliže spojite laktove iza leđa i zadržite poziciju deset do petnaest sekundi. Učinite to polagano kako biste se fokusirali na istezanje mišića. Ponovite vežbu osam puta.

MOĆAN ZAGRLJAJSpojite svoje dlanove u visini grudi i pritiskajte ih međusobno u trajanju od pet sekundi, a vežbu ponovite deset puta.

SNAŽNE ŠAKESpojite svoje šake ispred brade i pritiskajte ih jednu o drugu u trajanju od tri do pet sekundi. Ovaj stisak ponovite osam do deset puta.

SKLEKOVISvima omraženi sklekovi nažalost su “must-do” vežba ako želite lepe i zategnute grudi. Za već zagrejane vežbače tu su muški sklekovi, dok početnice rade ženske sklekove.

Kako uz pomoć jednostavnih vežbi da vam grudi izgledaju veće.


Нема коментара:

Постави коментар