понедељак, 07. март 2011.

Banane - "ubice" gladi



Čak i posle obroka, već za 20 minuta vam krče creva? Da biste izbegli neprijatno probadanje i nekontrolisanu potrebu da opet jedete, prezalogajite sledeći put bananu. Ovo južno voće je prebogato zdravim vlaknima i  ugljenim hidratima koji pokreću metabolizam i daju osećaj sitosti. Ovih pet recepata koje vam predlažemo su dovoljni da na brzinu utolite glad. 

 
Banane su najkaloričnije voće, ali vam zato veoma brzo utole glad
SLADOLED OD BANANE
Očistite i zaledite u zamrzivaču jednu malu bananu. Posle dvadesetak minuta izmiksujte je u blenderu sa tri kašike niskoprocentnog mleka. Kada dobijete homogenu masu, pospite je kašičicom oraha.

BANANA SALSA
Ovo je izvanredan način da napravite ukusan obrok: 2 banane, 2 kašike mlevenog crnog luka, kašičica mlevenog bibera, smeđi šećer i so po ukus. Ovaj preliv premažite preko ribe, svinjetine ili druge vrste mesa koju pripremate.


PEČENE BANANE

Isecite na kriške bananu, zatim ih poređajte u pleh obložen papirom za pečenje. Poprskajte komadiće kašičicom smeđeg šećera i pecite u rerni 2, 3 minuta. Kada banane izvadite iz rerne, pospite ih cimetom. Za ekstra užitak možete dodati i nekoliko kapi ruma.

BANANA MIKS
U blender stavite bananu, šolju obranog mleka, pola šolje hladne nes kafe, 2 kašičice šećera i pola šolje kockica leda. Izmiksirajte i uživajte u ovom osvežavajućem napitku.

SALATA OD TROPSKOG VOĆA
Očistite jednu srednju bananu, dodajte kivi, šaku ananasa. Iscedite preko voća četvrtinu soka od limuna.

Нема коментара:

Постави коментар